LİMİTED ŞİRKETLER
- 01. Limited Şirket Yeni Kuruluş
- 02. Limited Şirket Şube Açılışı
- 03. Limited Şirket Merkez Nakli
- 24. Limited Şirket Turizm Seyahat Acenteliği
- 25. Limited Şirket Merkezinin Yurtdışına Nakli
- 21. Limited Şirket Tasfiye Başlangıç
- 26. Limited Şirket Olağan Genel Kurul
- 06. Limited Şirket Hisse Devri (Tek Ortağın Değişmesi)
- 14. Limited Şirket Sınırlı Yetkili Atama İşlemi
- 18. Limited Şirket Şube Ünvan Değişikliği
- 22. Limited Şirket Tasfiyeden Dönüş
- 05. Limited Şirket Bağımsız Denetçi Tescili
- 17. Limited Şirket Şube Adres Değişikliği
- 16. Limited Şirket Sözleşmesi Tadili
- 09. Hisse Devri (Veraseten İntikal)
- 10. Limited Şirket Müdür Tayini/ Müdür İptali
- 12. Limited Şirket Sermaye Arttırımı
- 13. Limited Şirket Sermaye Azaltımı
- 07. Limited Şirket Hisse Devri (Şirket Çok Ortaklı Olacaksa)
- 08-B. Limited Şirket Hisse Devri (Çok Ortak İken Tek Ortaklı Olma)
- 08-A. Limited Şirket Hisse Devri (Tek Ortaklı iken Çok Ortaklı Olma)
- 20. Limited Şirket Şube Kapanış
- 19. Limited Şirket Şube Müdür Tayini
- 15. Limited Şirket Sigorta Acenteliği
- 11. Limited Şirket Ortak-Yetkili İsim-Soyisim Değişkliği
- 04. Limited Şirket Adres Değişikliği
- 23. Limited Şirket Tasfiye Sonu Kapanış
19. Limited Şirket Şube Müdür Tayini
GEREKLİ EVRAKLAR
1) Dilekçe
2) Noter onaylı Genel Kurul Toplantı Tutanağı (1 asıl – 1 fotokopi)
3) Hazır Bulunanlar Listesi (Genel Kurul Kararı alındı ise – 1 adet asıl)
4) Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı (Genl Kurul Kararı alındı ise – 1 adet fotokopi)
5) Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri (Genel Kurul Kararı alındı ise )
6) Seçilen müdürün imza örneği/imza beyanı (Kamu kurum ve kuruluşlarınca veri tabanlarında tutulan imza kaydının bulunmaması veya kaydın temin edilememesi halinde, ilgililerin imzaları, fiziki olarak notere onaylattırılmak veya herhangi bir Ticaret Sicili Müdürlüğünde yazılı beyanda bulunmak suretiyle müdürlüğe verilir.) (1 adet asıl)
Yeni kimlik kartı ile yetkili olarak eklenen kişilerin imza örnekleri elektronik ortamda NVİ’den alınarak MERSİS veri tabanına kaydedilebilmektedir. Bu durumda olan yetkililer için fiziki imza beyanı talep edilmeyecektir.(4/3/2022 tarihli 72558467 sayılı Bakanlık Genelgesi)
7) Ortak olmayan şube müdürlerinin bu görevi kabul ettiklerine ilişkin yazılı beyanları
Şirket/işletme adına imzaya yetkili olan kişilerin yetki kabul işlemlerinin elektronik ortamda yürütülebilmesi amacıyla MERSİS’te “Yetki Kabul İşlemleri” modülü oluşturularak devreye alınmıştır. Mersis üzerinden elektronik ortamda yetki kabulü yapılmışsa fiziki yetki kabul belgesi talep edilmeyecektir. (4/3/2022 tarihli 72558467 sayılı Bakanlık Genelgesi)
8) Seçilen Müdürün fotoğrafı (1 adet)
Notlar:
Şube Müdürü Yabancı Uyruklu ise;
–Varsa İkamet İzin Belgesi fotokopisi (1 adet ) veya adresi yurtdışında ise adresi gösterir beyan
–Tercüme edilmiş noter onaylı pasaport sureti (1 adet asıl – 1 adet fotokopi)
–Potansiyel vergi görüntüleme belgesi eklenmelidir.
–Fotoğraf (2 adet)
ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNE TÜZEL KİŞİ SEÇİLEMEZ
NOT: https://mersis.ticaret.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.